Kamis, 19 November 2015

A Penyembuhan Semulajadi Untuk Penyakit Motion

A Penyembuhan Semulajadi Untuk Penyakit Motion

Jika anda pernah mengalami mabuk, kemungkinan anda masih ingat dengan baik. Cukup baik sebenarnya yang anda boleh cuba untuk mengelakkan keadaan yang menyebabkan penyakit gerakan anda di tempat pertama. Saya mempunyai beberapa rakan-rakan yang dirancang persiaran pada bot saya. Saya bertanya kepada mereka sebelum perjalanan jika mereka cenderung untuk mendapatkan mabuk, dan mereka berkata mereka tidak, tetapi mereka tidak mendapat gerakan sakit, dan setelah itu mereka enggan kembali di atas kapal lagi. Ini membuatkan saya sedikit sedih kerana dua sebab.

Pertama sekali, apabila saya memperkenalkan mereka kepada bot ia sepatutnya berkembang dunia mereka dan menjadikan mereka berasa bebas dan santai. Jika mereka mendapat mabuk sebaliknya, dan mempunyai hari yang sedikit, lalu berjanji berhenti ketenangan lautan melalui persatuan apa rasanya untuk menjadi gerakan sakit, maka dunia mereka telah menjadi sedikit lebih kecil. Kini terdapat satu aktiviti atau tempat dalam fikiran mereka bahawa mereka tidak akan pergi. Saya tidak mahu bertanggungjawab kerana menyebabkan itu.

Kedua, ia boleh dielakkan. Terdapat pelbagai jenis ubat-ubatan dan nasihat sana mengenai mengelakkan mabuk perjalanan. Anda mendapat band tekanan, jam tangan dorongan elektrik, hipnosis, dan ubat-ubatan preskripsi dan lebih ubat kaunter hanya untuk menamakan beberapa. Atas nasihat rakyat sampingan akan memberitahu anda untuk mendapatkan tidur yang cukup, tidak minum terlalu banyak, merenung horizon, jangan merenung objek tetap, atau makan sekumpulan roti bakar, dan senarai seterusnya dan seterusnya. Sebahagian daripada nasihat yang anda akan mendengar bunyi dan seolah-olah bekerja bagi sesetengah orang dan ada yang bersempadan dengan karut. Yang boleh difahami ke tahap yang tertentu berdasarkan betapa buruk usul penyakit boleh membuat anda rasa, dan ekstrim bahawa orang ramai akan pergi untuk mengelakkan ia.

Penyakit Motion boleh dielakkan supaya membolehkan bercakap tentang apa yang berjaya.

Preskripsi dan Lebih Dadah Counter

Saya telah berbincang dengan banyak orang dan dikaji perkara ini agak teliti dan di sini adalah kesimpulan saya. Ubat-ubatan preskripsi dan di kaunter biasanya bekerja, tetapi mereka mempunyai kesan sampingan. Hampir semua daripada mereka akan membuat anda mengantuk. Saya sendiri telah merasa mengantuk daripada mengambil Dramamine. Saya rasa seperti saya dengan mudah boleh tidur berdiri. Saya telah melihat isteri saya tidur di atas dek bot sepanjang hari banyak kali. Tidur di atas dek bot sudah pasti santai, dan adalah lebih baik daripada yang mempunyai Penyakit Motion tetapi yang benar-benar bagaimana anda ingin menghabiskan hari anda atas air. Jika anda minum alkohol kesannya diperbesarkan sangat. Terdapat formula kurang mengantuk yang alternatif kepada Dramamine. Mereka boleh membuat anda kurang mengantuk, tetapi pengalaman saya dan orang-orang rakan-rakan saya dan keluarga adalah bahawa mereka hanya seolah-olah tidak berfungsi dengan baik sama ada.

Sebuah Way Lebih Asli untuk Penyembuhan Penyakit Motion

Apabila saya keluar pada bot saya sekarang saya selalu mempunyai beg halia dilontarkan. Jika saya telah menjemput seseorang untuk pergi belayar yang belum di hadapan, saya menawarkan kepadanya atau beliau beberapa halia dan saya makan beberapa diri saya sendiri. Oleh kerana saya telah mula melakukan perkara itu, tiada siapa yang telah mendapat gerakan sakit pada bot saya. Saya ada seorang kawan dengan perniagaan makanan eksotik yang memperkenalkan kepada saya. Setiap kali kami pergi luar pesisir di atas bot seseorang dia akan muncul dengan beg itu dan lulus sekitar kepada semua rakan-rakan kami. Saya telah melihat beberapa rakan-rakan kita yang enggan untuk makan halia jatuh sakit dan kemudian memakan sebahagiannya dan yang lebih baik. Apabila seseorang menjadi Motion Sick mereka jarang lebih baik, saya beriman sekarang.

Mythbusters melakukan satu eksperimen pada episod 43 untuk menguji keberkesanan Ginger untuk digunakan dalam merawat mabuk perjalanan. Mereka cuba pelbagai ubat-ubatan dan juga lebih daripada farmaseutikal kaunter. Halia adalah satu-satunya perkara yang bekerja itu tidak mempunyai kesan sampingan. Farmaseutikal bekerja, tapi mereka membuat ujian mata pelajaran gila.

Halia telah digunakan sebagai ubat di Asia dan India sejak zaman purba untuk membantu dengan segala-galanya dari loya, mabuk dan sakit perut untuk artritis. Ia adalah semulajadi supaya ia tidak membuat anda mengantuk, anda boleh makan sebagai sebanyak yang anda mahu, dan ia tidak mungkin untuk berinteraksi dengan ubat-ubatan lain atau alkohol. Its selamat untuk kanak-kanak juga, selepas semua makanan yang setimpal.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar