Kamis, 19 November 2015

Merawat fibroid rahim Herbally - 3 Herba untuk Bantuan Dengan fibroid

Merawat fibroid rahim Herbally - 3 Herba untuk Bantuan Dengan fibroid

Pengamal alternatif telah merawat fibroid rahim herbally untuk beratus-ratus tahun dan ramai doktor konvensional mengakui kegunaan mereka dari segi membantu memberi kelegaan simptomatik. Walau bagaimanapun, berhati-hati dengan dakwaan bahawa mereka boleh "mengubati" fibroid kerana tiada rawatan tunggal yang boleh melakukan ini.

Fibroid membentuk disebabkan interaksi beberapa sebab rendah dan menengah. Sebagai badan kita adalah unik, kesan ini berbeza-beza dari seorang wanita ke wanita dan boleh atau tidak boleh menyebabkan pertumbuhan fibroid. Oleh itu, ia mengikuti bahawa satu-satunya cara yang berkesan untuk menangani fibroid adalah untuk menghapuskan punca dan mengambil ubat herba tidak boleh mengeluarkan sebab-sebab seperti isu-isu pemakanan dan gaya hidup, atau sepenuhnya mengeluarkan pembentukan toksin.

Walau bagaimanapun, merawat fibroid rahim herbally boleh membantu apabila digunakan sebagai sebahagian daripada strategi rawatan yang teguh secara keseluruhan untuk mengecutkan fibroid dan tiga herba yang berkesan dan popular adalah Tree Chaste, Merah Raspberry dan Motherwort.

* Chaste Tree-Membantu menyekat pengeluaran estrogen dan mengimbangi semula hormon. Ia juga mempunyai ciri-ciri antibakteria yang baik, anti-kulat dan anti-radang.

* Merah Raspberry-Boleh digunakan untuk membantu dengan pendarahan dan dipercayai untuk mengukuhkan dan nada sehingga otot-otot rahim. Selain itu, herba ini adalah sumber yang kaya dengan pelbagai nutrien termasuk kalsium, antioksidan dan vitamin

* Motherwort-boleh membantu mengawal kitaran haid, melegakan kekejangan dan mengurangkan pendarahan berat. Satu komponen dalam Motherwort dapat membantu mengendurkan otot rahim, oleh itu membantu dengan kekejangan

Walaupun herba adalah semulajadi, ini tidak bermakna mereka adalah selamat. Banyak ubat-ubatan yang paling kuat kami adalah dari sumber asli jadi anda mesti sentiasa memastikan bahawa anda mendapatkan apa-apa herba dari sumber bereputasi dan mengambil perhatian daripada dos yang disyorkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar